Kurucumuzdan;

“İtibarlı Bir Gelecek İçin Önce Eğitim” fikriyle eğitimi hak ettiği itibara uygun şekilde gerçekleştirmek üzere yola çıktık. 2015-2016 Eğitim-Öğretim döneminde Kadıköy’de Kandilli Koleji’ni açtık. Amacımız öğrenci ve velilerimizi eğitimde farklı ve özel bir alan olan Butik Eğitim ile buluşturmaktır.

BUTİK EĞİTİM ÇOK YANLIŞ ALGILANIYOR

Son dönemde eğitim çevreleri ve veliler arasında butik okul ve butik eğitim ile ilgili bir kavram kargaşası oluşmuştur. Bazı fiziksel ve akademik imkanlardan yoksun okulların bu eksiklikleri açıklamak için “biz butik okuluz” ifadelerini kullanmaları, butik okul iddiasındaki kurumların imkanları kısıtlı yapılanmalarmış gibi yanlış algılanmalarına sebebiyet vermiştir.

Oysaki butik okul ve butik eğitim az sayıda öğrenciye onların kişisel farklılıklarını gözeterek daha fazla imkan sunan çok özel ve stratejik bir eğitim modelidir.

Kandilli Koleji’nde butik eğitim tamamıyla her biri özel olan öğrencilerimizin kendi yetkinlik ve farklılıklarının en üst seviyede geliştirilmesi üzerine kurgulanmıştır. Her bir öğrencimizin farklı bir birey olduğunu biliyor ve bunu önemsiyoruz. Eğitim planlamalarımızın tümünü kişiye özel stratejiler üzerine oluşturuyoruz.

MÜKEMMELİ HEDEFLEMEK BAŞARIYI GETİRİR

Eğitim sektöründe uzun yıllardır bulunuyor olmak sektördeki eksiklik ve zayıflıkları yaşayarak tespit edebilmemizi sağladı. Bu tespitler ışığında öğrenci ve velilerimizin ihtiyaçlarını kişiye özel eğitim temelleri üzerine oturtulmuş, iletişim kanallarının kısa ve açık olduğu, çözümü çok kısa sürede ve kalıcı olarak sağlayabilen gözle görülür ilerleme kaydedebilen lokal yapılanmalı butik okullar olduğu sonucuna ulaştık.

Eğitim sektörüne Butik Eğitim kavramı çerçevesinde getirmiş olduğumuz yenilikçi ve farklı uygulamalarımız ile kişisel eğitimde mükemmeli hedefledik. Bu mükemmelliği öğrenci ihtiyaçlarına göre en ince ayrıntısına kadar tüm yönleriyle planladık. Bu hedef bizi çok kısa zamanda Kadıköy ve çevresinde en çok tercih edilen okullardan biri yaptı.

ÇEYREK ASIRLIK EĞİTİM TECRÜBESİ KANDİLLİ KOLEJİNDE GÜNCELLENDİ

4 YILDA

26 YILLIK BAŞARI

Eğitim çocuklarımız ve gençlerimizi ülkemizin ihtiyaçlarını da hesaplayarak uluslararası standartlara göre şekillendirmesi gereken sabır, gayret, enerji ve tecrübe gerektiren bir süreçtir. Bu sürecin belki de en önemli parçası olan eğitim tecrübesi okulları başarıya taşıyacak olan lokomotiftir.Kadıköy’de çeyrek asrı aşmış birikimin ürünü olarak kurulmuş okulumuzun kısa zamanda çok uzun yol almasının sebebi de budur.

Sektör dışı eğitim yatırımcılarının hesaplayamayacağı birçok ayrıntı ve ihtiyacı 26 yıllık eğitim tecrübesi ile çok doğru ve nokta tespitler şeklinde fark ederek olması gereken şekle dönüştürecek kişiler olduğumuz için Kandilli Koleji çatısı altında buluşmuş tüm öğrenci ve velilerimiz çok daha şanslıdır.

BİREYSEL YOL ARKADAŞLIĞI EĞİTİMİ KOLAYLAŞTIRIYOR

Kişilerin yeteneklerinin keşfedilmesi gelecekteki profesyonel yaşamlarına yönelik planlamalar yaparken en önemli denge unsurudur. Ülkemizde okulların içerisinde ilk kez Kandilli Kolejinde uygulanan Bireysel Eğitim Koçluğu keşfedilen yeteneğin geliştirilmesi, öğrencilerimizin yaşamları boyunca mutlu ve başarılı olacakları doğru mesleğin belirlenmesi, belirlenen bu hedefe ulaşılması için doğru ve kişiye özel planların yapılması, mutlu ve başarılı bireylerin topluma kazandırılmasını sağlıyor.

“ Bireysel Yol Arkadaşlığı” olarak tanımladığımız koçluk sistemimizde sertifikalı eğitim koçlarımız kurmuş olduğumuz güçlü iletişim kanalları üzerinden haftalık olarak yapılan birebir öğrenci koçluğu görüşme detaylarını velilerimizle yüz yüze değerlendiriyor, ortak noktamız olan öğrencilerimizle ilgili eğitim süreçlerinde en iyi sonuca ulaşmak için işbirliği içerisinde ilerliyoruz.

Bireysel eğitim koçluğu çerçevesinde ele alınarak yetiştirilen bireylerin ülkemize kazandırılması bizim için sadece eğitim gerekliliği değil toplumsal bir sorumluluktur.

ESNEK SINIFLARDA TÜM ÖĞRENCİLERİMİZ EN ÖN SIRADA

Sınıfta çeşitlilik ve farklılıklara hitap edebilmek öğretimin başarıya ulaşmasında ana etkendir. Öğretmenlerimiz uyguladığımız “Esnek Sınıf” modeliyle her öğrenciye ulaşır. Arka sırası olmayan sınıflarda öğretmenlerimiz sürekli öğrencilerin yakınsal gelişim alanlarında bulunarak öğrenmenin en üst seviyede gerçekleşmesini sağlar. Farklı şekiller verilerek esnetilen sınıf düzeni öğrencilerin dikkatleri dağılmadan dersin içerisine yaşamalarını sağlar.

ÖDEVSİZ OKUL ÖĞRENCİLERİMİZİN SOSYAL ÇEVRE ve AİLE İLİŞKİLERİNİ GELİŞTİRİYOR

Eğitim anlayışımızda ezberden uzak, eleştiren, sorgulayan, değerlendiren, analiz ve sentez yapabilen, özetle; öğrenmeyi öğreten bir yaklaşımımız vardır. Bu çerçevede öğrencilerimize ödev verilmez, akademik içerikli ödevler okulda öğretmenlerimiz eşliğinde yapılıp kontrol edilir. İhtiyaç duyulan eksiklikler etüt planlamaları yapılarak giderilir.

Öğrencilerimiz evde ödeve vakit ayırmaz, dinlenmeye zaman bulur. Entelektüel gelişimine katkıda bulunacak araştırma-inceleme faaliyetlerini sürdürür. Ödev saatlerinde yaşanan aile içi gerginlik ve yıpranmaların yaşanmaması için ödevsiz okul konseptini oluşturan okulumuzun öğrencileri ailesi ile nitelikli zaman geçirir. Böylece okul dışı zamanlarda ilgi alanına giren etkinliklere zaman ayırma fırsatı oluşturularak sosyal ve toplumsal gelişimlerine imkan sağlanır.

SINAV ÜLKESİ OLDUĞUMUZUN FARKINDAYIZ

TÜM İHTİYAÇLARI GİDEREN SINAV HAZIRLIĞIMIZLA ÖĞRENCİLERİMİZİN YANINDAYIZ

DENGELİ VE İSTİKRARLI BÜYÜYECEĞİZ

BUTİK YAPI BÜYÜRKEN DEĞİŞMEYECEK

Bir ülkenin geleceği eğitiminin gücüne bağlıdır. Türkiye gibi 16 milyon öğrencisi olan bir ülkenin en stratejik konularından biri eğitimdir. Kandilli Koleji Çatısı altında “itibarlı eğitim” felsefesini ülkemizin çeşitli yerlerine yerleştirme planları yapıyoruz. İstanbul dışında butik eğitim yapılanmasına ihtiyaç büyük. Eğitim sistemimizi tüm dinamikleri ile Türkiye genelinde adapte edeceğiz.

Zincir okul yapılanmalarında merkeze entegrasyon seviyesinin düşmesi ile ciddi bölgesel farklılıklar ortaya çıkmakta, büyüme amacı ile atılan adımlar İstanbul dışında çıkıldığında atıllaşmaktan öteye gidememektedir. Gelecek planlamalarımız bu sorunlarla karşılaşmadan ana sistem ile güçlü bağları olan sürekli denetlenen ve desteklenen Kandilli Koleji kampüsleri oluşturmaktır. Bu amaçla şubeleşme talebi ile bize ulaşan eğitim yatırımcılarını bu hassasiyetler çerçevesinde titiz bir değerlendirme süreci ile anlayıp sisteme uygun şekilde yönlendirmekteyiz.

Akademik başarıyı, zihinsel gelişimi, fiziksel sağlığı, duygusal zekayı en üst seviyede etkileme ve geliştirme üzerine kurulu sistemimizi kişisel özellikler temeline indirgeyerek butik okul anlayışı ile kurgulayıp sürdürmekteyiz. Bu anlayışı tüm dinamikleri ile benimseyerek bizlerle yürüyecek kampüslerimizi oluşturma hedefiyle büyüme rotamızı oluşturmaktayız.

FARKLIYIZ …

Ana eksende “İtibarlı Bir Gelecek İçin Önce Eğitim”
Butik okul, butik eğitim sistemi
Esnek sınıf modeli
Ödevsiz okul uygulaması
Bireysel eğitim koçluğu
Yoğun sınav hazırlık desteği
Eğitimde 6 gün
Kulüp faaliyetleri
Uygulamalı çift dil eğitimi (İngilizce – Almanca )
Sosyal sorumluluk projeleri
Eğitim seminerleri

KANDİLLİ KOLEJİNİ FARKLI KILAR …

İsmail Şilan
Kandilli Koleji Kurucusu